پایگاه اطلاع رسانی دکتر حاج نعمت الله منوچهری

نماینده منتخب مردم شریف اورامانات(پاوه-جوانرود-روانسر-ثلاث باباجانی) در مجلس شورای اسلامی(دوره نهم)

پایگاه اطلاع رسانی دکتر حاج نعمت الله منوچهری

نماینده منتخب مردم شریف اورامانات(پاوه-جوانرود-روانسر-ثلاث باباجانی) در مجلس شورای اسلامی(دوره نهم)

پیام تسلیت دکتر منوچهری به مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی


بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

با نهایت تأسف و تأثر، امروز خبر وقوع زلزله 6.2 ریشتری در استان آذربایجان شرقی و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در آن دیار، دل همه مردم ایران را به درد آورد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه دردناک، در شبی که تقدیر همگان مقدر خواهد شد، از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی کشته شدگان، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی بازماندگان و آسیب دیدگان را از درگاه احدیت مسالت داشته و مراتب تأسف و همدردی خویش و مردم شریف حوزه انتخابیه (اورامانات) را به حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و مردم غیور آذربایجان شرقی ابراز میدارم.

امید است دولت و ملت بزرگ ایران همانند تمام آزمون های گذشته در این آزمون نیز سربلند بیرون آمده، برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده تمام همت و توان خویش را بکار بندند، شدت بالای حادثه ایجاب می کند ستادهای حوادث غیر مترقبه و دیگر نهادهای مسئول در استان آذربایجان شرقی و سایراستانهای همجوار با بسیج تمام امکانات خود، پشتیبانی ها و کمکهای لازم را از مردم مناطق زلزله زده بعمل آورند.

 

دکتر نعمت الله منوچهری

نماینده مردم فرهیخته اورامانات(جوانرود-پاوه-روانسر و ثلاث باباجانی) در مجلس شورای اسلامی

شنبه 20 مردادماه 1391

پیام دکتر منوچهری به نفرات برتر کنکور سراسری91 اورامانات

فتح سکوهای برتر علمی و آموزشی و کسب رتبه های برگزیده کنکور سراسری سال 1391 توسط شما فرزندان برومند اورامانات، نشانگر لیاقت، همت و تلاش بی شائبه شماست. بی گمان اورامانات عزیز و ایران سربلند با تکیه بر چنین استعدادهای والایی، برگ های زرینی از توسعه، عزت و غرور را در تاریخ همیشه درخشان خود به ثبت خواهد رساند، چراکه شما ادامه دهنده ی راه و آرمان شهدای علمی و همه ی نخبگانی هستید که با طی مراحل مختلف علمی، در راستای استقلال و سربلندی ایران عزیز گام بر می دارند.

این جانب کسب این موفقیت ها را به شما عزیزان، خانواده های محترم، معلمان مشفق و تلاشگرتان و تمامی مردم خطه ی نخبه پرور اورامانات تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند سبحان توفیق روزافزون شما را در عرصه جهاد علمی و استقلال و شکوفایی ایران اسلامی، مسألت دارم.

دکتر حاج نعمت الله منوچهری

20 مرداد 1391